Esti pregatit sa iti accepti misiunea?

01:35 0 Comments A+ a-

Pentru urmatoarele cinci zile te poti inscrie la probabil cel mai modern curs de educatie online din Romania:

Vocatia - misiunea unei personalitati alfa. ( click pe link daca nu mai ai rabdare)

 Foarte multi oameni au intrebat in lunile ce au trecut "pe cand acces online la materialele despre vocatie?

 Ei bine, raspunsul e: ACUM



Am sa iti explic imediat de ce cred acest lucru, dar inainte de toate, vreau sa iti spun ca dupa 14 ani de psihologie stiu dincolo de orice dubiu ca nu exista lucru mai important decat vocatia in care sa investesti pentru educatia ta.

Vocatia iti aduce atat de multe beneficii iar lipsa ei atat de multe probleme, incat daca lucrezi la vocatia ta, pur si simplu nu poti sa gresesti.

In luna februarie a anului 2016 aveam revelatia uriasa ca INFORMATIA nu este EDUCATIE.

De ce atat de multi oameni citesc tone de teorie, merg la zeci de seminare si evenimente de dezvoltare personala si totusi in viata lor rezultatele apar greu sau deloc.

Am patit si eu de nenumarate ori sa devin expert intr-un subiect teoretic insa cand am facut primul pas practic sa imi dau seama ca realitatea e foarte diferita de fantezia mentala.

Am cautat cele mai avansate si moderne metode si tehnici prin care sa poti sprijinii oamenii in adevarata transformare, in aplicabilitatea practica a lucrurilor pe care le invata si concluzia a fost peste tot una singura:

Pentru ca informatia sa devina educatie, e nevoie de monitorizare si profesor.

In lumea cursurilor online, exact asta lipseste in intreaga lume.

Ti se da informatia insa te ratacesti rapid prin ea si iti pierzi entuziasmul.

Poate ai observat ca de mai bine de un an nu am mai scos niciun curs online.

Motivul e simplu: am pregatit mentori alfa care sa te sprijine in primul curs online din nou era a educatiei.

Poate ai auzit de scoala Alfa. Ei bine, unul din scopurile principale ale scolii Alfa este sa formeze oameni care la randul lor sa isi poata sprijinii colegii.

Chiar in acest moment, prima generatie de mentori Alfa asteapta sa ia legatura cu tine si sa te ghideze prin propriul tau proces, unic si personalizat de descoperire a vocatiei.

Iti voi povesti mai multe despre aceasta uriasa schimbare de model de educatie insa hai sa iti spun ce poti face tu in acest moment.

Am pregatit un curs online care se cheama Vocatia - misiunea unei personalitati alfa, format din 6 module, fiecare cu 5-7 materiale video, materiale mp3 si materiale PDF.

Odata pe saptamana sunt urcate materiale dintr-un modul nou pe platforma.

Exista un numar de exercitii pe care l-am numit “minimum obligatoriu” , care inseamna 3 ore pe saptamana pe care e nevoie sa ti le dedici acestei educatii legate de vocatia ta.

Asta inseamna ca desi poti sa lucrezi mult mai mult si vei avea materiale sa iti ajunga luni de zile, daca in urmatoarele
6-8 saptamani iti dedici 3 ore pe saptamana vocatiei tale
, vei fi pe drumul cel bun, cu un plan de actiune, te vei cunoaste mult mai bine decat in aceast moment, cu puncte tari si slabe, vei implementa noi obiceiuri si vei fi pe drumul cel bun in viata, cu inima eliberata de povara confuziei si a depresiei care apasa atat de multi oameni in societatea noastra.

In tot acest proces vei fi monitorizat si asistat de mentorii Alfa impreuna cu echipa Alfa si cu mine.

Fiecare mentor va avea maxim 10 cursanti cu care va tine legatura, apoi mentorii vor face sedinta si impreuna cu mine vom decide ce anume are nevoie comunitatea celor care isi descopera si valorifica vocatia, urmand ca in saptamana ce urmeaza sa oferim exact ceea ce este nevoie.

Nu iti fa griji!

Niciun mentor nu te va stresa. Tu vei alege cand vrei sa iei legatura cu el, prin ce forma ( telefon, skype, facebook, email) si in ce interval orar.

Practic, primesti cea mai buna educatie pe descoperire a vocatiei disponibila acum in Romania ( si ca mare fan al vocatiei nu stiu sa existe in lume un sistem mai bun care sa te ghideze prin acest proces. Daca stii tu chiar sunt curios sa aflu cum arata educatia pe descoperire si valorificare a vocatiei pe care tu o cunosti).

Pe langa aceasta educatie, ai monitorizare saptamanala ( studiile dovedesc ca monitorizarea si constanta sunt esentiale pentru progres si rezultate, desi oamenii isi imagineaza ca solutiile sunt niste momente geniale care rezolva magic toate problemele).

Cireasa de pe tort, pe langa acces la platforma de curs online si mentorii Alfa, sunt bonusurile pe care le primesti:

-
O carte audio din 6 capitole in format mp3 pe care le poti descarca si asculta oriunde, diferite de lectiile video care si ele au varaitna mp3
-
Un grup de facebook in care ne vom strange toti mentorii si cursantii si unde vei fi la un loc cu toti oamenii din tribul nostru interesati de descoperirea si valorificarea vocatiei
-
Odata la 2 saptamani voi face un live pe grupul nostru in care voi raspunde la toate intrebarile pe care le ai
-
16 interviuri video cu oameni care traiesc din vocatia lor
-
Caiet de lucru in format PDF - numit Alfa planner, pentru setarea si atingerea obiectivelor
-
Inregistrarea video a forumului de vocatie pe care l-am tinut in tara in acest an

 Poti afla mult mai multe pe pagina de prezentare a cursului online:


Per aspera ad astra
Pera Novacovici

P.S.

Incepem aceste 5 zile cu unul din cele peste 300 de mesaje de la materialele video gratuite de saptamana asta:

"Da! Mi-am descoperit vocatia datorita dezvoltarii personale si mai ales tie Pera.

Am fost intr-o stare de depresie foarte grava. Faceam atacuri de panica si imi doream moartea aproape in fiecare zi. Ma aflam intr-o relatie toxica care imi facea rau si aveam un loc de munca care nu imi placea.

Prin descoperirea vocatiei s-a aprins un foc in mine care imi da puterea sa infrunt orice, un foc care arde din ce in ce mai tare si care ma face mai puternic si mai imuna pe zi ce trece. Un foc care ma ghideaza, care imi urla ca nu exist
a imposibil si ca pot sa mut muntii din loc,

Ttrebuie doar sa imi doresc cu adevarat acest lucru. Un foc care imi da puterea sa infrunt tot, chiar si propria familie, care de altfel crede ca am luat-o razna.

Acel foc care atunci cand am ramas singura si neinteleasa de nimeni mi-a aratat cat de puternica si imuna pot fi la judecatile si vorbele aruncate a celor din jur.

Acel foc care desi eram singura in exterior imi dadea o senzatie de implinire, curaj, putere si liniste interioara de neimaginat.Un foc care imi sopteste in fiecare clipa a vietii mele ca am o putere nelimitata si depinde doar de mine in ce masura o folosesc.

Acel foc care imi sopteste sa continui si ca nici un sacrificiu nu este suficient de mare atunci cand iti doresti ceva cu adevarat. Acel foc care a insamantat in mine tot ce este mai frumos si pozitiv pe lumea asta.Acel foc care imi tine sufletul treaz si fara cara pur si simplu nu imi imaginez viata.

Azi, maine, niciodata.
"