Care sunt cei 3R ai comunitatii

04:20 0 Comments A+ a-


 ÃŽn cei 11 ani de Personalitate alfa am reuÅŸit să reduc o viziune uriaşă la 3 paÅŸi pe care i-am denumit cei 3R. 

 Primul era reîntregirea care semnifică vindecarea interioară, recuperarea puterii personale, învingerea demonilor interiori ÅŸi aducerea în lumină a comorii tale interioare.

 Apoi este responsabilitatea.

 Pe bune acum. Ce poÅ£i face fără să îţi asumi complet responsabilitatea? Åžtii cum se cheamă o persoană care nu îşi asumă responsabilitatea?

 VICTIMÄ‚.

 Victimele sunt acele fiinÅ£e care consideră că lucrurile li se întâmplă ÅŸi că există forÅ£e exterioare care decid totul fără a exista puterea de schimbare. Åži astfel, victimele rămân pasive, lipsite de putere în faÅ£a uraganelor ÅŸi problemelor de care viaÅ£a e plină.

 Åži ÅŸtii ce este tragi-comic?

 Că totul stă într-o singură alegere.

 Decid că îmi doresc să schimb ceva, să investesc timp, energie ÅŸi resurse pentru că eu cred în puterea mea de a avea o altă soartă sau decid să rămân la pământ ÅŸi să aÅŸtept să fiu călcat în continuare în picioare de tăvălugul evenimentelor ÅŸi oamenilor care curg peste mine.

 Åžtii care sunt cele mai mari două motive pentru care oamenii nu îşi asumă responsabilitatea?

 Primul este convingerea că nu e nevoie să lupte pentru viaÅ£a lor ÅŸi se bazează că e altcineva care le va duce lingura de mâncare la gură. Mama, săraca, atâta timp cât trăieÅŸte, o să se dea peste cap ÅŸi tot găseÅŸte ea cu ce să facă o ciorbă caldă. De murit de foame nu mori, acoperiÅŸ deasupra capului ai. Orice ar fi, ÅŸtii că mâine cineva o să aibă grijă de tine. Mama, tata, fraÅ£ii sau surorile, guvernul, Dumnezeu, e cineva acolo ÅŸi tu poÅ£i să nu faci absolut nimic, că tot pică ceva ÅŸi pentru tine.

 Al doilea mare motiv este că oamenii ÅŸi-au crescut foarte mult toleranÅ£a la suferinţă. CerÅŸetorul preferă să îndure frigul, foamea, arÅŸiÅ£a È™i umilinÅ£a decât să se ridice din colÅ£ul în care stă. Probabil că acum e ÅŸi prea târziu pentru el. Ar fi trebuit să facă ceva când încă era în putere, dacă a fost în primul rând vreodată în putere ÅŸi întreg la trup ÅŸi la cap, că la inimă sigur nu.

  Cine rămâne?

 Rămân oamenii care ÅŸtiu că e nevoie să dea o luptă pe viaţă ÅŸi pe moarte ÅŸi că dacă e să moară, vor face tot ce le stă în puteri, tot ce depinde de ei pentru a învinge.

 Oamenii care ÅŸtiu că ajutorul nu va veni niciodată de la nimeni, aceia sunt oamenii care îşi asumă responsabilitatea. Oamenii care nu mai vor să aÅŸtepte ajutorul ÅŸi, mai mult, sunt ei cei care vor să devină ajutoare într-o zi.

 Ce probleme ai acum în viaţă? Ce te face să suferi? Ce simÅ£i în inima ta ÅŸi ce gânduri îţi trec constant prin cap? Ce visuri ÅŸi obiective Å£i-ai setat?

 Toate astea sunt 100% responsabilitatea ta. Până când nu accepÅ£i asta cu adevărat, până când 1% depinde de altcineva, te vei agăţa de acel 1% ÅŸi vei da vina pe el pentru ghinionul tău, pentru nereuÅŸita ta, pentru circumstanÅ£ele tale.

 Arde podurile, arde corăbiile, ca să nu te mai poÅ£i întoarce.

 Intră pe tărâmul unde eÅŸti 100% responsabil pentru tot ce este bun ÅŸi rău în viaÅ£a ta ÅŸi unde ai puterea de a schimba orice, de a-Å£i crea propria ta realitate. Un regat al tău, în care tu eÅŸti stăpân.

 Capacitatea de a-ÅŸi asuma responsabilitatea 100% este diferenÅ£a dintre ALFA ÅŸi restul.

 Cel de-al treilea R

Legat de acest al treilea R pe care l-am lăsat în aer am primit sute de răspunsuri minunate şi creative care m-au inspirat.

În acelaşi timp, mulţi au identificat corect acest al treilea R, aşa cum îl văd eu în viziunea mea.

 R de la REZULTATE

 Asta ne lipseÅŸte acum cel mai mult.

 Toate intenÅ£iile bune ale unei întregi planete nu fac cât un gest prin care o gură flămândă este hrănită, o minte parazitată este eliberată, o inimă rănită este vindecată.

Oricât de spirituali am vrea să fim, oricât de mult înţelegem că dincolo de materie există o energie, noi suntem fiinţe spirituale şi energetice într-un corp fizic.

 Åži acesta este un mesaj pentru noi toÅ£i.

 E nevoie să fim stăpâni înÅ£elepÅ£i ÅŸi ai spiritului dar ÅŸi al materiei.

 Este datoria noastră să materializăm în rezultate ÅŸi fapte ceea ce conÅ£inem în interiorul nostru.

 Avem datoria să producem rezultate vizibile, dacă nu de dragul nostru, atunci pentru că e singura cale de a-i inspira pe ceilalÅ£i.

 Fapte, nu vorbe.

 Ce ai făcut azi pentru ce e cel mai important pentru tine în viaţă?

 Dar ieri?

 Ce vei face mâine?

 Concret, măsurabil, specific, fără iluzii ÅŸi autominÈ›ire.

 Unde este caietul sau fiÅŸierul care îţi măsoară progresul?

 Câţi bani ai pus deoparte pentru zilele când nu vei putea să mai produci bani? Å¢i-ai strâns în braÅ£e iubitul sau iubita, copiii, părinÅ£ii, bunicii, prietenii? Le-ai spus că îi iubeÅŸti?

 Pentru sănătatea ta ce ai făcut? Dacă laÅŸi corpul fizic pe cont propriu el o ia la vale, îl cheamă gravitaÅ£ia. Dacă vrei să storci maxim din viaÅ£a asta trebuie să lupÅ£i, ÅŸi pentru asta ai nevoie ca aliat de fiecare celulă ÅŸi neuron din trupul tău.

 Pe cine ai inspirat azi? Care este calitatea ta numărul 1? Ai făcut muncă de autocunoaÅŸtere ÅŸi dezvoltare personală permanentă, de care e nevoie pentru a evolua?

 EÅŸti o victimă sau eÅŸti o Personalitate Alfa?

 Fiecare alegere pe care o faci vine din responsabilitate sau victimizare.

 Ce alegi în fiecare clipă?

 Am fost ÅŸi sărac, am fost ÅŸi bolnav, am fost părăsit ÅŸi abandonat de propria mea familie până când s-au trezit ÅŸi m-au recuperat, însă era prea târziu. Răul a fost făcut, iar în inima mea am ÅŸtiut că oricât de roz pare totul, într-o clipă poÅ£i rămâne singur în beznă, uitat ÅŸi lăsat să crapi.

 Am fost ÅŸi victimă neajutorată, convins că sunt defect, nevrednic, blestemat ÅŸi am agonizat ca un animal rănit ce se ascunde în bârlogul lui ca să moară.

 Am fost ÅŸi puternic, entuziast, curajos ÅŸi m-am luptat. Am pierdut multe bătălii ÅŸi am câştigat câteva.

 Să ÅŸtiu că îmi pot alege atitudinea ÅŸi că această alegere mă face să fiu ceea ce sunt este cea mai mare putere pe care o pot avea pe acest Pământ.

Eu îmi aleg bătăliile, visurile şi obiectivele. Eu îmi aleg misiunea şi suferinţele pe care le voi îndura pentru a ajunge la destinaţie.

În inima mea, eu sunt stăpânul propriei mele vieţi şi de acolo pleacă totul.

Vreau un singur lucru de la tine. Să treci în anul care vine ca şi o persoană responsabilă şi nu ca o victimă.

Zi-mi cine e vinovat pentru ce e rău în viaţa ta? Zi-mi cine este responsabil pentru tot ce e bun?

Răspunde la întrebarea asta ÅŸi vei înÅ£elege diferenÅ£a dintre o Personalitate Alfa ÅŸi o victimă neajutorată.

Alege!


 Vei găsi în carÈ›ile Alfa o hartă a cum au arătat cei 10 ani care au trecut ÅŸi cum vor arăta următorii 10 ani.  

 ÃŽn cei 10 ani care au trecut, Personalitate Alfa ÅŸi eu am încercat să fim un vârf de lance ÅŸi să găsim absolut orice poate fi util ÅŸi de folos celor care ne citesc. Dacă a existat vreo descoperire, veche sau nouă, care poate fi folosită pentru a dobândi fericirea, banii, iubirea, împlinirea, sănătatea sau orice altceva, am vrut ca oamenii să o ÅŸtie ÅŸi să înveÅ£e să folosească aceste descoperiri în folosul lor.  

 Am făcut lucrul acesta cu succes, iar dovada am văzut-o mai mult ca oricând duminică, la evenimentul aniversar, când oameni de foarte mare calitate ne-au transmis mulÅ£umirile ÅŸi aprecierea lor.  

 Acum urmează o perioada mai intensă pentru că eu ca ÅŸi om sunt mai energizat, dedicat ÅŸi pregătit decât am fost vreodată să"trag căruÅ£a" cu ai mei înainte.  

Cele trei volume ale cărÅ£ii Alfa sunt primul pas în noua eră Personalitate alfa.  

Ce înseamnă noua eră Personalitate alfa?  

 ÃŽn noua eră avem o viziune clară asupra prezentului, trecutului ÅŸi a viitorului.  

 De asemenea, avem o viziune clară asupra lumii noastre interioare, a psihologiei noastre ÅŸi a lumii noastre exterioare, cu visurile ÅŸi obiectivele pe care vrem să le atingem.  

 ÃŽn trecutul nostru se află victoriile noastre pe care le-am integrat pentru a deveni mai evoluaÅ£i, precum ÅŸi rănile noastre, eÅŸecurile ÅŸi traumele noastre.  

 Pe unele le-am depăşit, iar pe altele nu.  

 Åži prima mare problemă în viaÅ£a noastră sunt rănile pe care încă nu le-am depăşit. Ele se numesc traume psihologice ÅŸi creează găuri în sufletul nostru, care dacă nu sunt reparate, vindecate, vor face ca orice punem în sufletul nostru să se piardă, aÅŸa cum se pierde apa pe care o torni într-o sită.  

 Apoi, după ce vindeci rănile trecutului, te poÅ£i pune pe treabă pentru a urmări visurile ÅŸi obiectivele din viitor, însă trăind cu adevărat prezentul, zi de zi, construind pentru viitor ÅŸi oferindu-Å£i plăcerile vieÅ£ii.  

 Despre toate astea vorbim în volumele 1, 2 si 3 ale cărÅ£ii ALFA.  

 Dacă volumul 1 este un roman psihologic foarte intens prin care vei înÅ£elege că dezvoltarea personală este un proces extrem de intens ÅŸi profund, ÅŸi că indiferent cât de evoluat eÅŸti, când faci următorul pas în evoluÅ£ie, suferinÅ£a este la fel de intensă pentru oricine.  

 EvoluÅ£ia doare ÅŸi e nevoie să devii confortabil cu efortul ÅŸi suferinÅ£a pentru că altfel devii confortabil în zona de confort ÅŸi începe un alt fel de suferinţă, a stagnării, a depresiei ÅŸi a apatiei.  

 ÃŽn volumul 2 al cărÅ£ii vorbim despre viitor. Despre filozofia alfa, despre abilităţile alfa ÅŸi despre 3 experimente care îţi vor aduce mai multă iubire, bani ÅŸi sănătate în viaţă.  

 Volumul 3 al carÈ›ii, mentor si discipol, a pus fundaÈ›ia È™colii Alfa care în acest moment se desfășoară în 4 oraÈ™e È™i urmează la anul să se extindă în zece. 

 Doar azi mai ai preÈ›urile cele mai bune pentru aceste cărÈ›i. 

 Click pe link: 

 Ne auzim de maine cu viziunea pentru acest sfârÈ™it de an È™i cu ce evenimente pregătim. 

 Per aspera ad astra