Fratele mai mare iti spune cum sa fii mai priceput la femei

04:18 0 Comments A+ a-

Salut

Taher aici...

...iti scriu fix din mijlocul patului...

...ma relaxez, la fel ca in oricare alt sfarsit de saptamana meditam la lucrurile care mi s-au intamplat in ultima vreme.

Am facut ceva interesant saptamana asta, aparut la stiri la KanalD  si am vorbit despre cateva tehnici de seductie, daca le pot numi asa, a fost foarte scurt taiat la montaj materialul.

Totusi ideea este ca imi place cand cineva imi cere sfaturi despre cum sa cucereasca o femeie, iar mi-am adus aminte de cand am cerut eu insumi sfaturi despre femei...

...culmea, tot mie (... si nu, nu este o aroganta ce-ti spun acum citeste pana la capat)

Fiind pustan, crescand fara un model masculin si fara prieteni care sa se priceapa la seductie am fost nevoit sa invat din propriile mele experiente.

Tin minte si acum ca foloseam o metoda pe care am numit-o mai tarziu metoda Fratele mai mare.

Cum functiona?

Atunci cand aveam o problema cu fetele sau pur si simplu eram in dilema si nu stiam cum sa procedez, ma duceam la baie si ma puneam in fata oglinzii.

Ma uitam la mine, fix in ochii mei si imi puneam intrebari despre ce ma framanta, lucruri care ma apasau si nu le intelegeam, iar atunci cand venea momentul raspunsului omul din oglinda trebuia sa aiba ultimul cuvant...

... jucam un fel de rol, ca si cum as fi fratele mai mare pe care nu l-am avut niciodata si imi dadeam cele mai bune sfaturi pe care le putea gasi mintea unui pusti pe atunci...nu aveam google, nu aveam nici macar internet.

Stiu ca suna patetic, intr-un fel poate si era, dar ma ajuta enorm sa pun lucrurile importante pentru mine in perspectiva si sa iau o decizie atunci cand eram in impas.

Nu toate raspunsurile erau bune totusi....

Odata am fost atat de penibil incat m-am dus la scola unei fete de care imi placea, m-am pus in fata clasei si i-au facut o declaratie siropoasa de dragoste...

...problema e ca ea nici macar nu stia cine sunt si s-a speriat atat de tare incat au chemat paznicii si m-au dat afara din scoala...
....nici macar n-am apucat sa-i explic ca eu o stiam de mai demult si imi placea de ea, credeam ca e bine sa fii sincer si sa spui ce simti :))

Stiu, nu erau cele mai bune sfaturi mereu, dar metoda Fratele cel mare era felul meu de a trece peste dificultati si adevarul este ca de cele multe ori chiar a functionat foarte bine..

Tin minte entuziasmul cu care ma felicitam singur in oglinda cand mi-a facut prima data o tipa hand-job (laba pentru cine nu stie termenul)....

...Fratele din oglinda mi-a spus: "Atunci cand o simti excitata, pune i-ai mana si punei-o pe penisul tau" ... ca orice adolescent testam cand aveam o idee si speram sa fie buna.

Nu aveam carti de specialitate si in special NU aveam internet, cursuri sau experti carora sa le pot trimite un mesaj sa le pun o intrebare.

Singurele variante atunci erau sa testezi singur totul pe pielea ta sau sa fii maxim de norocos sa ai vreun prieten care se pricepe sa te invete si pe tine....

Azi ma uit la cum au evoluat lucrurile in jurul meu si sunt pur si simplu fascinat de cat de departe am ajuns datorita Fratelui cel mare.

Sigur poate pare o metoda invechita si expirata dar lasa-ma sa-ti spun un lucru...

Sa-ti pui intrebari, este prima forma de a lucra cu tine!

Iar asta este vital, pentru ca daca doar astepti sa vina momentul, sa apara tipa la care visezi, astepti sa vina curajul sau iti trimit eu un material pe mail... o sa astepti mult si bine!!

Nu vei face decat sa continui sa-ti gasesti aceleasi scuze pentru ca n-ai femeile pe care le vrei si arati cu degetul spre altii atunci cand te simti ingrozitor de singur... stiu cum este.

Lucrurile se schimba in jurul tau, corpul tau se schimba , dar universul tau interior, viata ta, nu se schimba decat atunci cand TU faci ceva in sensul asta.

Cunosc "copii" la 40 si ceva de ani, iar varsta li se citeste doarchip pentru ca in interior sunt la fel de tematori de debusolati ca un copil de 16 ani.

Cu toate ca este vina lor 100% ei dau vina pe tara asta, pe femei, pe parinti, pe prieteni... mereu degetul arata catre cineva.. oricine altcineva decat omul din oglinda. 

Pana in 20-23 de ani poti sa spui ca abia te formezi, ca abia dai piept cu viata, dar dupa, a deveni un barbat capabil cu experienta este o responsabilitate a ta.

Ceea ce vreau sa iti spun, este ca DA uneori viata e fututa , uneori e greu si uneori iti bagi picioarele daca mai intelegi ce vor femeile...  si asta stiu cum e.

Dar dificultatile astea apasatoare NU trebuie sa fie o scuza, un pretext ca sa te opreasca sa evoluezi, sa devii o varianta mai buna a ta si sa traiesi o viata fericita si de succes.

E datoria ta sa fii cea mai buna versiunea a ta de barbat!

Este lucrurl pe care nu ti-l poate da nimeni! Tu singur esti responsabil pentru asta si uneori totul incepe cu o simpla intrebare.

Asa ca daca ai pune o singura intrebare Fratelui cel mare, ce l-ai intreba?



Succes

Taher Sonu