Cum sa fii arogant cu femeile frumoase

04:23 0 Comments A+ a-

Salut

Taher sunt...

...si da frate s-a intamplat si asta, mi-a scris un tip care m-a intrebat: 

"Taher cum sa fiu arogant cu femeile frumoase, pentru ca am vazut ca femeile in general ii plac pe asta gen bad boys!"

Moment in care mi-am spus  FUCK trebuie sa trage o linie... si poate de unde ma amuza-ntristeaza faptul ca a iesit Trump presedintele USA, mi-am zis ca oamenii au nevoie sa poata face o delimitare clara intre:

AROGANTA VS. INCREDERE in SINE

Si imi dau seama ca e foarte usor sa vezi un barbat care se poarta ca un cur de maimuta si tipei sa ii placa.

Sau mai mult, sa ajungi chiar tu iti spui: "gata frate, cu femeile daca te porti frumos esti luat de prost".

Dar asta este doar jumatate de adevar!!
Existe niste diferente subtile, aproape ignorate uneori de femei si chiar de barbati, dar care pe termen lung cantaresc ENORM!

Exact aceste diferente dintre ai fi o versiune a ta aroganta si a fi o versiune a ta plina de incredere, pe teremn lung isi spun cuvantul si inseamna RELATII SANATOASE SI FERICITE sau RELATII TOXICE si un permanent sentiment de neimplinire.

Si crede-ma ca stiu asta nu dintr-un manual ci am vazut pe pielea mea cum iti poate fi tras presul de sub picioare...doare si te lovesti tare de niste realitati pe care uneori nu vrei sa le infrunti....

Motiv pentru care in VIDEO-ul de azi vreau sa iti vorbesc despre diferenta dintre Aroganta vs. Incredere in sine!